The Army Of Light
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


This is our guild forums.
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 I am Seydra Qel-Droma.

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Seydra Qel-Droma

Seydra Qel-Droma


Posts : 2
Join date : 2010-08-29
Age : 33
Location : Mustafar

I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeSun Aug 29, 2010 9:49 am

Thank you for welcoming me to this elite guild. I guarantee you will soon realize why I am worthy for this guild. I am anxious to learn anything anyone might have to teach me here in AL. I look forward to joining alongside everyone on the forums as well as the battlefield. I feel like we can become the very best of the best in SWTOR.
Back to top Go down
Guest
Guest




I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeSat Sep 04, 2010 3:52 pm

Of course we can!With such good masters and dedicated members,we are bound to be elite.
Back to top Go down
Guest
Guest




I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeSun Sep 05, 2010 4:14 am

Yes and you with us Seydra thne we will be even stronger Cool
Back to top Go down
Guest
Guest




I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeSun Sep 05, 2010 3:11 pm

Indeed seydra we can offer you the teachings our Jedi Knights and Masters possess therfore welcome to AL my friend
Back to top Go down
Bond
Ambassador
Ambassador
Bond


Posts : 72
Join date : 2010-05-20
Location : Naboo

I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeThu Sep 09, 2010 2:29 am

Treel Daragnos wrote:
Of course we can!With such good masters and dedicated members,we are bound to be elite.

Right on Bra!

Welcome to our Guild friend! Please pm me if you have any questions at all. Welcome to our family! I am Seydra Qel-Droma. Icon_biggrin
Back to top Go down
xXxJadenxXx

xXxJadenxXx


Posts : 69
Join date : 2010-07-06
Age : 30
Location : North Carolina

I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeThu Sep 09, 2010 2:35 am

Welcome to the guild!! If you have any questions about anything, you can ask me or anyone else in the guild, I am sure they will be more than happy to help Smile
Back to top Go down
Ory Nara

Ory Nara


Posts : 68
Join date : 2010-08-23

I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Welcome!   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitimeSun Oct 24, 2010 4:29 am

Glad to have you in our guild! Welcome!
Back to top Go down
Sponsored content





I am Seydra Qel-Droma. Empty
PostSubject: Re: I am Seydra Qel-Droma.   I am Seydra Qel-Droma. Icon_minitime

Back to top Go down
 
I am Seydra Qel-Droma.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Application - Seydra (Accepted)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Army Of Light :: Introductions-
Jump to: